Sinterklaas Valburg 2025

Op zaterdag 15 november vond de jaarlijkse Sinterklaasintocht plaats in Valburg. De intocht werd georganiseerd in ’t Knooppunt en trok een groot aantal bezoekers uit het dorp en de omgeving.

Sinterklaas arriveerde feestelijk met de bus van Breng, vergezeld door tien pieten. Dankzij de bijdrage van Overbetuwe Doet konden onder meer de pieten worden voorzien van mooie pakken en was het mogelijk om leuke cadeautjes uit te delen aan de kinderen. In totaal waren er ongeveer 175 kinderen aanwezig bij de intocht, die zichtbaar genoten van het bezoek van Sint en zijn pieten. 

Sinterklaas werd feestelijk welkom geheten in ons mooie dorp Valburg. Er werd volop gelachen, gezongen en gedanst, wat zorgde voor een warme en vrolijke sfeer. De intocht was daarmee opnieuw een geslaagd en gezellig samenzijn voor jong en oud. 

Heel erg bedankt allemaal! 

Initiatief uitgevoerd
15 november 2025
Organisator
Tamara Hoogakker
Locatie
Multi functioneel centrum.
Opgehaald bedrag
€ 617,00

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

0481 700 216

helpdesk@overbetuwedoet.nl

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:


Aanvinken om belangrijke informatie over overbetuwedoet te ontvangen.
Aanvinken om informatie over nieuwe initiatieven van overbetuwedoet te ontvangen.

Privacyverklaring

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens verwerkt worden zoals beschreven in de privacyverklaring versie 1.1.

Deel deze pagina

Vertel je buren over Overbetuwe Doet