Cheque (activeren)

Waarom ontvang ik een cheque? >>
Hoe activeer ik een cheque? >>
Waarom komt de waardecheque per post, kan dat niet digitaal? >>

 

Doneren/hoe steun je een initiatief?

Ik wil graag een initiatief steunen. Hoe doe ik dat? >>
Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief? >>
Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen? >>
Kan ik ook zonder een cheque geld doneren? >>
Betaal ik transactiekosten bij een iDEAL donatie? >>

 

Mijn account

Hoe maak ik een account aan? >>
Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat? >>
Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen? >>
Wat kan ik met mijn saldo? >>
Hoe lang is mijn cheque geldig? >>

 

Op de hoogte blijven

Hoe kom ik te weten dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt? >>
Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief? >>

 

Voor initiatiefnemers

Hoe meld ik mijn initiatief aan op www.overbetuwedoet.nl? >>
Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen? >>
Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk? >>
Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen? >>
Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief? >>
Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen? >>
Wat als wij met ons initiatief een hoger bedrag sparen dan we hebben aangegeven? >>

 

Welke Cookies gebruiken we?

En de privacy? >>
Wat is een cookie? >>
Welke cookies gebruiken we? >>
Cookies van derden>>
Weten cookies wie ik ben?

 

Geven bovenstaande antwoorden geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met de helpdesk.

Meld een initiatief aan
Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van
nieuwe initiatieven in:

Deel deze pagina

Vertel je buren over Overbetuwe Doet

Facebook Twitter E-mail