Cheque (activeren)

Waarom ontvang ik een cheque? >>
Hoe activeer ik een cheque? >>
Waarom komt de waardecheque per post, kan dat niet digitaal? >>
Wat gebeurt er met de waarde van de cheques die niet geactiveerd worden?>>

 

Doneren/hoe steun je een initiatief?

Ik wil graag een initiatief steunen. Hoe doe ik dat? >>
Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief? >>
Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen? >>
Kan ik ook zonder een cheque geld doneren? >>
Betaal ik transactiekosten bij een iDEAL donatie? >>
Ik wil vanuit mijn bedrijf / organisatie een donatie doen. Hoe komt mijn logo daarbij? >>

 

Mijn account

Hoe maak ik een account aan? >>
Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat? >>
Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen? >>
Wat kan ik met mijn saldo? >>
Hoe lang is mijn cheque geldig? >>

 

Op de hoogte blijven

Hoe kom ik te weten dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt? >>
Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief? >>

 

Voor initiatiefnemers

Hoe meld ik mijn initiatief aan op www.overbetuwedoet.nl? >>
Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen? >>
Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk? >>
Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen? >>
Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief? >>
Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen? >>
Wat als wij met ons initiatief een hoger bedrag sparen dan we hebben aangegeven? >>

 

Welke Cookies gebruiken we?

En de privacy? >>
Wat is een cookie? >>
Welke cookies gebruiken we? >>
Cookies van derden>>
Weten cookies wie ik ben?

 

Geven bovenstaande antwoorden geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met de helpdesk.

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:




Deel deze pagina

Vertel je buren over Overbetuwe Doet

Facebook Twitter E-mail